Läggs till



Dessa skorna, i skinn, blev det i lördags. Jättesköna och hur smidiga som helst att klä på sig, särskilt när man inte kan böja sig utan att inälvorna åker upp i hjärnan! Från Din Sko.


Jag läser Cissis blogg och hon har nystädat! Jag blir så avundsjuk, jag vill också ha städat, men just nu bor vi ett smärra kaos och har ännu inte kunnat få iordning sp mycket som vi önskar! Jag ser så mycket fram emot min första storstädning! Jag älskar att städa. När man ser golvet bli rent, fönstrerna skiner och är nyputsade (så ofta händer inte det ska jag erkänna), badrummet är superskurat, listerna nydammade, sängen renbäddad och det luktar rent och fräscht! - Finns det något bättre?

Något nytt som ska läggas till på önskelistan är jeans, från True Religion! Oohh det värker i mitt jeanshjärta när jag ser dessa! Jag absolut ÄLSKAR jeans!! Och dessa har såå många snygga jeans! Vill ha vill ha vill ha! Känner mig som ett gråtfärdigt barn som lägger mig ner och skriker på golvet på Ica.  Snälla Tomten, ge mig ett par.


Kommentarer
Postat av: Ciis

Kan ju trösta dig med att vi inte BRUKAR ha det såhär prydligt direkt. Nu har mäklaren vatt här, så det håller väll i sig max tre dar... :P

2010-11-15 @ 21:02:53
URL: http://cissa.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 33

Riktigt fina skor, praktiskt att slippa böja sig hehe :D Och jag tror som du, tidiga mornar+graviditet hör inte riktigt ihop ;D

2010-11-15 @ 21:23:59
URL: http://madeleines.se
Postat av: Ciis

Skönt att det va bra med bebis o tappen med :)

2010-11-15 @ 21:29:54
Postat av: Ciis

Tack! :) Ja man är ju sååå nyfiken på vem som är där inne... Men det går fort, snart är hon/han här :)



Usch jag vet inte om vi ska sälja eller hur vi ska göra, har beslutsångest...

2010-11-15 @ 21:44:57
URL: http://cissa.blogg.se/
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Sv: vi bor ju på hotell den veckan vi är ute och lussar :/

2010-11-15 @ 23:13:11
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0