Morgonkaffe

Nu sitter jag här med världens största kaffemugg. Denna dagen bjuder inte på så mycket händelser. Någon bra film kanske? Sen ska jag försöka ge mig ut på en liten prommenad, för att se hur långt jag kan tänkas gå. Ska vänta på lite sällskap bara. Jag vågar inte riktigt ge mig ut själv, än.

Nu har tiden börjat gå väldigt sakta... När jag låg inne på sjukhuset kunde jag se fram emot att snart kanske få åka hem, men nu är jag hemma, vilket givetvis känns toppen! Men vad ska jag göra nu?? Jag kan inte fixa för mycket, kan inte springa upp på stan och impulsshoppa eller fika. Det känns nästan som tiden står stilla. Kommer det någonsin bli januari så vi får träffa Bebis??

Bebis, vi längtar efter dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0