Speciella dag



Det är något speciellt med fredagar. Även om jag är hemma ledig varje dag är ju inte Niclas det och det ju särskilt mysigt med en extra god middag och att sitta och ta det lugnt med varandra! Man behöver den tiden till att rå om varandra ibland. Särskilt om det sker mycket runt omkring, som för oss just nu!

Ett annat tips jag kan ge är faktiskt, att ha den där speciella "fredagsmiddagen"/Fredagsmyset en annan dag än på helgen. Det blir en extra härlig känsla, mitt på en vanlig tisdag!

Inatt har varit jobbig. Jag har fortfarande väldigt ont, det gör ont på en speciell punkt på magen. Så jag ringde ju hälsojouren idag och de sa att det inte lät som något farligt, det kan vara en nerv som Bebis ligger och trycker på, samt att Bebis rör sig (oh ja, MYCKET t o m). Men, som vanligt de senaste veckorna, är jag ordinerad vila. Så det blir en lugn dag idag! Nu ska jag fika lite (jag är en dålig lögnare, frukost fika blir det;), sena nätter sätter sina spår. Kanske lika bra att öva redan nu?

Ha en fin fredag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0