What a diffrence a day makes?


Denna lilla gullungen ska jag kanske träffa sen. Iaf Mamma Petra.

Nu sitter jag här och käkar frukost! Blev lite sent idag, men jag behövde nog sova. Börjar känna mig lite slö nu, ungefär som i början av graviditeten.

För 5,5 veckor sedan åkte vi in på sjukhuset och fick reda på att Bebis var påväg ut, alldeles för tidigt. Det blev sängläge, Bricanyl, kortison, massa UL och ett totalkaos i vårt liv! Det var hemskt. Och jag är så tacksam för att allt gått så bra och att jag nu får vara hemma. Fem veckor har gått fort, men nu då? Tiden går så sakta! Kan det någonsin bli januari så vi får träffa vår Bebis?

Inatt drömde jag den bästa drömmen någonsin! Vi fick en vacker, härlig, underbar, glad och frisk liten flicka! Det var så härligt att drömma så! Vanligtvis drömmer jag mindre roliga drömmar, som att Niclas lämnar mig och massa andra hemska saker. Så detta var så välkommet! Så nu längtar jag mer än någonsin.

Nu ska jag göra mig iordning och fixa lite!
Ha en fin dag allihop!


Kommentarer
Postat av: Ciis

Ja absolut visst är det så, månadshyran blir ju billigare med än o hyra... Men det är så himla krångligt när man ska sälja & köpa samtidigt bara, man vet liksom inte vart man ska börja.. Imorgon ska vi titta på huset igen, så får vi se sen :)Ha en mysig dag!

2010-11-16 @ 13:26:48
URL: http://cissa.blogg.se/
Postat av: michaela (gravid v32)

Visst är det härligt att drömma om sin lilla bebis=) Vår förväntas titta ut rund den fjortonde januari...

Läste igår att efter vecka 27 så överlever nästan 100% av bebisarna som föds..känns tryggt att veta tycker jag=) Hoppas ändå att er lille fis vill stanna ett slag till i din trygga mage!

2010-11-16 @ 13:55:10
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Ajdinsmamma

Gud så söt bild :)

2010-11-17 @ 18:11:29
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0