Besök

Idag har vi haft finbesök här! När mamma och Niclas åkte in till stan, kom Petra, Henke och Charlie. Och det var såååå roligt med besök!!! Jag fick en HEL papperspåse med massa massa filmer, några böcker en STOR påse godis och korsordstidningar som de köpt med sig! Så himla snälla! Och att lilla Charlie var med var ju det största plusset:)
Sen kom mamma och Niclas med stora kanelbullar och kaffe. Och gissa om jag fick paket då?!! OM jag fick:)
Tre böcker, härlig lättsam läsning som jag VET är rolig! Jättefina mammakläder! En skjortklänning, en längre trikå tröja/klänning, leggings. Sen jättesöta små små små strumpor till Bebis, och en så himla liten och fin mössa. Detta är till mindre barn, men eftersom vi inte vet så vill mamma, blivande mormor, köpa något litet:)
Sist men inte minst hade min fantastiska och underbara pojkvän köpt ett par Reebook Easytone till mig!! De var såååååå fina och de ska jag använda massa sen så fort jag får börja träna och gå ut och gå osv:)
Det kommer nog behövas efter alla dessa veckor med sängläge och att jag knappt få röra mig.

Tack till Er ALLIHOP för att ni varit så himla underbara och för en sådan trevlig och mysig dag!

Imorgon ska jag visa Er de saker jag fått!

Nu får Ni ha en fortsatt bra kväll, ni missar väl inte Dansbandskampen??;)

Tänk att det är ETT helt år sedan snart som Pappa och The Playtones vann? Jag får sådana flashbacks när jag kollar på detta!


Detta är visst den enda bilden som jag har därifrån. De andra ligger på kameran utan sladd...

Jaja nu ska jag mysa med min Mr Fantastic. ( Niclas alltså:) )

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Ja, det var verkligen speciellt. Våran är ganska stor låter det som när man jämför med andra. Nästan 1400 gram redan ;)



Vad skönt med lite besök! Förstår att dagarna kan gå lite segt för dig.. Du får ta och shoppa loss lite bebiskläder på nätet eller så :)

2010-10-16 @ 21:51:30
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Faster

Visst var det skönt att kolla på Danbandskampen utan att vara skitnervös =))

puss & kram

2010-10-17 @ 15:48:12
URL: http://kito.se
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Tänker på dig. Håller sig bebis lugn inne i magen? Hoppas det och att du mår bra!

2010-10-18 @ 14:54:23
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Du får säga till om ni orkar/får/vill ta emot besök sen, jag kommer lika gärna med sconesen till sjukhuset ;)

Skönt att det lugnat ner sig lite! :)

2010-10-18 @ 15:16:25
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0