Borta bra men hemma bäst?

Hej alla vänner! Vad roligt att se att folk fortfarande har hållt bloggen i liv;) Vi har haft det jättebra, varmt och skönt, men jag hare som vanligt hållt mig i skuggan, med en liten tröja över magen. Jag blev aldrig sjuk, så det var ett strot plus. Maten var dock inte alls speciellt god, så den var inte så svår att hålla sig undan ifrån.
Tyvärr har jag ingen möjlighet att lägga in blider än, men det kommer, det lovar jag!
Igår när vi kom hem möttes vi av en mindre rolig syn... Slipdamm i HELA lägenheten, alla möbler, sängar, kläder i garderodeber, spisen, handdukar, sängkläder, allt allt allt! Dessa två veckor var lite som bortblåsta... Jag hade längtat hem och att äntligen få börja med allt det sista! Men när vi möttes av detta brast det totalt för mig... Jag blev verkligen så otroligt ledsen. Det var bara att stuva om i resväskor och åka hem till Niclas föräldrar.
Vi har pratat med målerifirman som skulle dra av 2400:-, men ikväll kändes det inte rimligt. ALLT är smutsigt, vi kan inte ens bädda rent, eller använda rena handdukar efter dusch. Så vi ringde igen, men får nog vänta tills på måndag med svar. Vi kommer inte ge upp detta!
Jag är ledsen, men detta har tagit all min energi. Så jag orkar tyvärr inte uppdatera mer. Kanske hinner återkomma imorgon, annars blir det väldigt snart!
Nu sitter jag och Niclas själva hemma hos svärföräldrarna, med pizza, cola och Idol! Hoppas Ni alla har en fantastisk underbar fredag och helg!
Jag ska kurera humöret med massa mys nu!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0