Indian food

Ikväll kom mamma förbi med indisk mat till mig och henne. Så himla gott! Åh vad jag njuter när jag slipper äta sjukhusmaten. Det var jättemysigt att ha mamma här, alldeles bara hon. Niclas kom inte ikväll, utan fixade i lägenheten.
Klart att både han och jag vill träffas varje dag, men jag tycker det käns lite onödigt att båda jämt ska vara instängda här. Jag klarar mig, även om jag tänker på honom varje sekund hela dagen, så varför ska han sitta här hela tiden? Han har så mycket annat att fixa. Och jag vet att om jag skulle vilja, så skulle han komma hit på två röda.

Jag hade även pappa över innan idag. Fick då massa god choklad, thé och frukt! Sedan pratade vi faktiskt en del. T o m jag fick en syl i vädret. Vilket inte är det lättaste med pappa. Min pratglada sida är definitivt ett påbrå från pappas släkt!

Nu ska jag faktiskt kolla några vänner avsnitt och försöka sova.

Godnatt allihop! Hoppas er dag varit härlig!

Kommentarer
Postat av: Christmas Time

Sv: Vad roligt att du tycker om min julblogg! :) Tråkigt att höra att du liggerpå sjukhus, hoppas det inte är något allvarligt.

Ja preics, jag har bott i Karlskrona men flyttade i januari till Gävle för att studera. Men jag är hemma i Karlskrona så ofta jag kan!

2010-10-29 @ 01:38:02
URL: http://christmastime.blogg.se/
Postat av: Linn

Oh tack så mycket (för magkomplimangen)! Jultokig är nog egentligen mitt mellannamn :) Absolut den bästa tiden på året! Försöker också knepa ihop den ultimata spotifylistan till jul .. inte helt lätt ;)

2010-10-29 @ 05:38:20
URL: http://linnhemme.blogg.se/
Postat av: Linn

Oj läste precis inlägget om din sjukhusvistelse, vad tråkigt :( Hoppas du och bebisen mår bra iaf och att den lilla kan vänta tills januari, för det var då du skulle ha va?

2010-10-29 @ 05:41:03
URL: http://linnhemme.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Hej igen,

Skönt att du fortfarande ligger inlagd (fall du förstår hur jag menar) och att bebis är kvar i magen!

Följer eran resa titt som tätt =)

Ville bara önska er trevlig helg!

kram kram

2010-10-29 @ 20:21:33
URL: http://ourpeanut.blogg.se/
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Lät som du fick en mysig kväll med din mamma (så mysig den kan bli på ett sjukhus då...).

Hoppas din lördag blir bra!

Har du fått något svar än om du kan få "permission" en dag förresten?



Kram på dig

2010-10-30 @ 09:27:33
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0