Meet the Robinsons

Inatt blev det film, när jag inte kunde somna!


Meet the Ronbinsons:
Handlar om den föräldrarlösa pojken Lewis. Han är väldigt uppfinningsrik och bestämmer sig en dag för att han ska uppfinna en maskin som kan få han att minnas hans mamma. Detta gör att han på ett sätt kommer till framtiden, och hem till, den minst sagt lite lustiga, familjen Ronbinson!
Jag är barnsligt förtjust i barnfilmer  och denna var absolut inget undantag! Jag tyckte den var himla bra t o m;)

Igår hade jag lite sammandragningar igen. Absolut inget som var farligt, men jag har inte haft det på ett par dagar så jag blev lite orolig. Men de gick över ganska fort och CTG (någon slags kurva de kollar Bebisens hjärtslag och sammandragningar på) visade ingenting. Det ser lite ljusare ut för oss, och vi slipper iallafall åka till Växjö om det händer något!

Idag kommer min moster med små och besöker mig! Så himla mysigt ska det bli! Så det ser jag fram emot. Innan dess ska jag försöka plugga lite historia. Det kan man ju tycka att det inte borde vara så svårt, men det behövs lite motivation ibland.

Nu är det dags för en lockande måltid med sjukhusmat. Blir ni lite avundsjuka nu?

Kram på Er!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0