Min älskling!


En bild fr Spanien, syns va;) Niclas får som vanligt agera koncentrerad fotograf!

Jag har svårt att somna! Jag saknar Niclas något enormt! Men jag är glad att jag får chansen att sakna just honom! Jag är väldigt lyckligt lottad!
Jag tänker varje dag, och har gjort sedan vi träffades, vad underbar han är och att jag är så lycklig med honom!
Jag blir alldeles varm i kroppen och det pirrar fortfarande i min mage när jag vet att jag snart ska få träffa honom! Tänk att man har turen att få känna såhär och att det är ömsesidigt! Tänk att man kan vara så lycklig så att man nästan spricker!

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Vilken fin bild på er! Känner igen det där med långa armen på killen som får sträckas ut för att båda ska komma med på bild :)

Hoppas du och lilla pyret mår bra idag!

2010-10-27 @ 18:38:17
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Madde

Den där känslan känner man igen

2010-10-27 @ 20:04:06
URL: http://framtidsplaner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0