Morgonstund

Godmorgon godmorgon!
Igår blev vi serverade laxplanka med duchesse och jättegod portvinsås. Jag tror svärföräldrarna försöker hålla oss kvar;) Sedan var det dags för film, som blev The Blind Side, med bl a Sandra Bullock. Helt ok film. Jag tycker att amreikanerna blåser upp sådana, verklighetsbaserade, filmer lite ibland. Den har vunnit massa priser, och den är bra , absolut! Men så bra? Nja.
Det som är fint är väl själva historien som filmen grundar sig på och att man blir rörd att det finns människor som bryr sig så mycket om sina medmänniskor!



Igår var vi även hemma i lägenheten, packade ner alla våra kläder, sängkläder, handdukar, soffklädsel i svarta sopsäckar. Idag ska det nämligen tvättas och städas hemma hos oss. Är väldigt spänd på resultatet! Är lite skeptisk till att ha samma firma över igen, men kommer gå över lägenheten milimeternoggrant när jag kommer hem senare.

Nu kan jag inte fortsätta här längre, hoppas ni får en fin dag! Håll tummarna för oss och lägenheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0