Oh happy day...


Något allvarlig? Iallafall var detta precis när det började bli kyligt ute, jag satt nere vid hamnen och filosoferade! Åh vad jag längtar ut!!


Vill också visa denna fina härliga "snuttefilt" som vi köpt till Bebis. Så klart är den närproducerad och ekologisk bomull! Den har vi själva när vi sover, inte för att vi vill snutta, men för att den ska lukta mamma och pappa sen när Bebis ska använda den. Tänkte att det kanske kan kännas lite mer tryggt till en början då?

Jag hade tre stycken nappar åt gången, en i munnen, en som jag gnuggade under näsan och en som jag drog på väggen. Nappen fick någon speciell lukt då. Så jag varvade den under näsan med den som gnuggades mot väggen. Sedan hade jag en nalle som hette Malin. Orginellt namn på en nalle?
Vad hade ni? Snuttefilt, tumme, napp, gosdjur eller kanske något annat?

Hej hej!
Jag väntar besök från Lina. Har inte träffats på en evighet så det ska bli så kul!
Igår fick jag väldigt glada besked. Jag ska få upp och "mobilisera" mig, som det så fint heter. Jag får alltså röra mig mer omkring på avdelningen och sedan gå ut och ta lite luft!!!!!! Inser ni hur lycklig jag blev när de sa det?
Jag ska få gå ut och andas och känna kylan mot mina kinder och det bästa, känna höstdoften! Andas in friskluft i lungorna! Och njuta! Åh det ska bli så underbart. Tänkte ta detta tillfälle i akt när mamma kikar förbi sen.

Ikväll ska även Niclas komma, och sova över! Härligt! Inte lika speciellt som att sova tillsammans hemma, men så underbart ändå!

Snart kommer Lina, så nu måste jag gå.

Jo just det! Hur kunde jag glömma;) Om det ser bra ut på nästa UL, så får jag antagligen åka hem, redan nästa vecka!! Jippie!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej läser din blogg och tycker att du och bebis är otroligt starka och jag hoppas allt går väl med er.

Stor kram

2010-10-30 @ 14:34:32
Postat av: Ciis

Jippiiiie! Hoppashoppas!!!

2010-10-30 @ 16:33:38
URL: http://cissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0