Så fantastiskt underbart att få komma ut o...

img_6807 (MMS)

Så fantastiskt underbart att få komma ut och känna frisk luft i lungorna och andas in hösten!! Först log jag hela tiden, sen började jag gråta! Det var en väldigt stark känsla att få komma ut och se hur träden ändrat så mycket färg, känna doften. Jag har inte varit ute på tre veckor och det har ändrats sedan den morgonen vi åkte in! Jag älskar hösten och har knappt fått uppleva den detta året. Så att då komma ut idag betydde otroligt mycket för mig!


Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Vad härligt för dig!! Är det redan tre veckor sedan ni åkte in? Tänk vad tiden går snabbt (kan förstå att den inte gjort det för dig dock som legat inne).

Jag håller alla tummar jag har för dig att det ser bra ut på UL så du får åka hem snart!

2010-10-30 @ 18:34:24
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad glad jag är för din skull babybun! Hoppas snart allt blir bättre. Längtar efter att få träffa dig och så småningom bebisen (och självklart nisslas) haha. PUSS!

2010-10-30 @ 19:06:45
URL: http://instance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0