Thank God It's Friday...

...Eller just det! Denna veckan har bestått av likadana dagar... Men jag kan ju gilla fredagar ändå. Mamma kom hit med pizza till oss, så vi slapp sunkig sjukhusmat (som iofs är helt ok). Sen har hon hyrt film med. Fina mamma som fixar.



Just nu är Niclas uppe på BB och hälsar på en kompis som fick en son i morse. Grattis Anton och Linda! Så himla söt liten pojke ni fått! (Jag har fått se en bild då jag inte får åka upp och kika)
Det var lite roligt för vi tror vi hörde något lite i sömnen, och jag är ju 100% säker på att jag hörde en liten bebis skrika, så det var ju säkert han.

Idag har det inte hänt något. Jag har varit lite piggare. Hade några små sammandragningar, men inget som verkade vara farligt.
Jag tycker det dyker upp fler och fler som fått åka in i förtid till förlossningen, är ni fler som vill dela med Er av er historia?

Jag tycker det är så otroligt skönt med alla som skriver och verkligen bryr sig. Jag blir lugnare av att höra att detta hänt fler, även om jag inte önskar någon detta, och jag blir rörd av alla som skriver så stöttande och värmande till mig! Både sms och kommentarer här. Tack tack tack så mycket för att NI tar er tid och bryr er! Ni anar nog inte hur glad jag blir av det!

Nu får ni ha en fortsatt härlig fredagkväll!

Kram på Er!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

sv; Vi var kvar på neoavd i lite över en vecka ung, sen hade vi hemsjukvård i nästan 3v.

Du får tänka positiva tankar hela tiden och jag hoppas att det kommer gå bra för er. Tur att vi har sådan bra sjukvård i Sverige!

Hoppas att din helg blir bra!

Många kramar från mig!!

2010-10-16 @ 17:09:45
URL: http://ourpeanut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0