Lite Spanien och Bricanyl


Första dagen i Spanien, jag och Niclas var ute på lite prommenad.


Min fina fina älskling


Detta var precis innan stranden låg, den var fruktansvärt skräpig, men havet var sååå fint!



Här har vi en liten del av stranden, vattnet var väääldigt varmt, men badkruka som jag är så var ca 27 grader inte tillräckligt för att bada speciellt mycket. Jag satt mest i skuggan och läste, inte akks roligt för magen, eller mig, att sitta i solen!

Hej hej!!
Idag är ingen lätt dag. Imorde vid 6 tiden vaknade jag och hade världens "mens"-värk. Så otroligt ont i både mage och rygg, och även lite sammandragningar. Så de kopplade in en CTG-kurva och så frågade jag om jag borde ringa Niclas? Ja det vore bäst. Då blev jag livrädd, då jag vet att man har ungefär som stark mensvärk vid start på en förlossning, det plus sammandragningar. Så när jag ringde Niclas så storgrät jag! Så han ringde taxi och kom strax därefter.
Så idag har jag fått ännu en spruta med Bricanyl, jag är inte lika spruträdd längre. Men detta är verkligen inte roligt! Vi får heller inget veta, då de inte gör något ultraljud på mig fast jag bett om det. Jag har alltså ingen aning om något. Men jag får inte vara uppe och gå som jag blivit lovad, såklart. Tillbaka på ruta ett...

Nu kan inte jag sitta och skriva mer, då jag får ont. Så nu är det en fortsättning på myshelg;)

Hoppas Ni har en bra söndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Madde

Tänker på er. Får en tår i ögat varje gång jag läser saker som detta i din blogg. Sköt om er....

2010-10-24 @ 20:40:03
URL: http://framtidsplaner.blogg.se/
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Åh gumman =(



Så tråkigt att det ska börja igen när det gått åt rätt håll... Ta hand om er!

2010-10-25 @ 06:44:15
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Just nu känns det bra så håller det sig lugnt idag väntar jag tills imorrn då jag har tid hos min BM. Men tänker ändå ta det väldigt lugnt idag, har ju dig i baktankarna hela tiden... Uscha.



Vad tråkigt att det inte går åt rätt håll (eller vad man säger). Förstår att du blir jätteledsen och orolig!

Kramar till dig!

2010-10-25 @ 09:52:56
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0