Att älska någon

Kärlek är ett så otroligt stort ord! Det innefattar så mycket och går ju egentligen inte att beskriva.
När man väntar barn, så väntar något av det största som kan hända i livet!
Jag älskar barnet i min mage otroligt högt, redan nu. Men jag vet också att det är en kärlek som måste få växa fram och bli bara vår alldeles egna kärlek. Min och Bebis! Men att älska någon så här högt och ständigt känna att man är ett är så himla fantastiskt! Snart väntar ett helt nytt möte och en helt ny känning! Vi ska lära känna en ny person som egentligen redan är med hela tiden! Vi ska få vara med om en persons utveckling och alla steg här i livet. Alla med- och motgångar. Jag och Niclas ska bli en liten människas första trygghet och förebilder här i livet. Och det gör mig alldeles tårögd att jag får uppleva detta!

 


Igår i vecka 23+0

 


Kommentarer
Postat av: Ciis

2010-09-12 @ 21:05:08
URL: http://cissa.blogg.se/
Postat av: Ciis

Oj vad maggen växer.. snart har du bebis i famnen... det går så fort!! :)

2010-09-12 @ 21:05:51
URL: http://cissa.blogg.se/
Postat av: Ma

Mumsig... som du alltid varit. Lite mer bara.

2010-09-13 @ 01:09:04
Postat av: Sandra

Så fin du är :)(ni)

2010-09-13 @ 11:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0