Mina älskade hjärta!

Just nu sitter jag i soffan och väntar på att Niclas ska komma hem. Han är och har spelkväll med sina "grabbar" så här kan jag nog sitta och vänta. Men det gör jag så gärna. Niclas har inte träffat de på väldigt länge, men ibland blir det så. Vi ska bli föräldrar, har precis flyttat och renoverat vilket innebär stora förändringar i våra liv.
Så jag unnar honom verkligen denna kvällen, även om jag såklart alltid tycker mest om då han är hos mig;)
Men ikväll har Emelie kommit förbi mig en sväng efter jobbet, vi har disskuterat det kommande valet. Jag är inte så insatt, men försöker läsa på lite så att jag kan rösta på det som passar mig mest.

Nu sitter jag i soffan och har mysstund med en liten som sparkar där inifrån.
Vilken fantastisk känsla det är! Jag undrar vad det är för liten krabbat som vi har där inne.
Det jag vet är att jag redan älskar den! Hur den än blir!
Min älskade lilla vän som hållt mig sällskap i nio månader när den tittar ut. Som redan nu har hållt mig vaken på nätterna genom rörelser och sparkar, som ibland väcker mig om morgonen med en liten spark mot blåsan. Det blir många toalettbesök ibland!

Vad lyckligt lottad jag är! Som har en sån underbar människa att vänta på till ikväll och en spännande och minst lika underbar att vänta i januari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0