Trött mama

Jag är en trött mama nu! Idag var det dags att ta blodprov, vilket jag ALDRIG varit särskilt förtjust i! Spänner hela min kropp trots att jag försöker slappna av. Men jag börjar hyperventliera, gråta och kan liksom inte alls bara ligga där och inte känna något. Jag önskar jag kunde, men jag mår riktigt dåligt och illa av sprutor. Jag känner det som att jag ska svimma osv, så min fina sminkning är nu förstörd, men tillslut fick de iaf ut lite blod som kan analyseras...

Men, hjärtat på vår älskade lilla bebis slår som det ska och låter helt fantastiskt. Så himla häftigt var det att fåhöra det och när den rörde sig lät det jätteroligt! Så himla fint är det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0