Hallå på magen!


Jag har pluffsat på mig litegran, men vad gör det när man har ett litet liv
i magen?=)Vi är inne i vecka 40!!!!!!!!!!! ÄNTLIGEN! För att vara exakt
vecka 39+2!


Här har vi en liten från sidan med!... För den som inte uppmärksammade det!

Hejsan!
Tror Ni överkastet fanns kvar?? Neeej då! Vad besviken jag blev, men men, det finns ju inget jag kan göra åt det.

Här har det precis knaprats fruktsallad, OJ vad jag har börjat äta massa frukt. Gärna c-vitaminbomber som passionsfrukt, blodapelsin och vanlig apelsin. Jag kan äta hur mycket som helst. Det är ju tur att det är det jag vill äta!
Iofs mumsade jag i mig två Snickers innan maten (oops), men det var ju då! Och jag avundas absolut inte de som "måste" äta massa skit under graviditeten! Det behöver inte kroppen. Jag, som ju varit sjukskriven så länge och inte fått/kunnat röra mig så mycket, har ju definitivt inte kunnat proppa särskilt mycket. Det är jag tacksam för!
Jag längtar tills jag kan komma igång med träning och dans! Jag som hade planerat att jag skulle dansa tills kroppen knappt kunde bära mig längre, men det gick ju inte det.

Jag ser så himla mycket fram mot förlossningen och att vi ska få träffa vår Bebis!! Tänk att den busat omkring inne i magen och snart ska busa omkring utanför. Jag vill att det ska vara ikväll, gärna!
Det känns jättekonstigt att gå och vänta på något så stort, när man inte har en aning om när det kan inträffa. Eller jo... Inom en månad har vi garanterat vår Bebis här! Men den kan ju komma inatt, imorgon...Eller om två veckor(, det hoppas vi ju såklart inte!)

Det snurrar massa tankar nu, särskilt undrar jag hur det kommer vara under förlossningen, och HUR kommer det kännas när vi kommer hem????????

Nu är det dags för mys och snart sömn.
Hoppas Ni haft en härlig dag och får en bra kväll!







Kommentarer
Postat av: Ciis

Så fin du är i maggen... O vi håller tummarna här hemma! :)

2011-01-03 @ 22:13:22
URL: http://cissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0