Nej, jag ska uppdatera

...Jag ska uppdatera om det händer något! Så ni kan fortsätta hålla tummar, för Bebis visar INGET intresse alls av att träffa oss på utsidan.
Igår gick jag t o m två prommenader och köpte en burk ingefära.

Däremot fick mina vänner Andy och Frida en fin liten dotter inatt!! GRATTIS!! Så jätteglad för Er skulle är jag. (De skulle ha på torsdag, det är ju ännu bättre, slapp de vänta såååå länge;) )

Jag hoppas verkligen Bebis kommer snart, för faktiskt, mår jag inte alls bra nu. Jag blir galen och att gå och lägga sig varje kväll och veta att det inte är påG, är en pina. Jag har varit hemma i TVÅ månader, varav första månaden fick jag inte göra något alls, bara sitta och ligga, andra månaden, ja då hittade jag ju på saker, men man orkar ju faktiskt inte hur mycket som helst! (månaden innan låg jag ju inne på sjukhus)
Så det är rätt tråkigt också. Jag anser inte att jag gått över tiden (om man räknar från i fredags, BF, man räknar ju plus, minus två veckor från BF, MEN det känns ändå som att jag gått över tiden med ungefär sex veckor!! Kan ni tänka Er? Sex veckor!?!
Så jag tycker jag har all rätt att tycka detta är jobbigt, min väntan har liksom börjat lite tidigare än vanligt kanske?

Ni får ha en fin dag, jag hör av mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Angelica - Gravid v33

Spännande :)

Förstår att du är otålig nu! Hoppas hoppas hoppas bebis vill ut!

2011-01-11 @ 13:53:49
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Postat av: anna - 2barnsmamma :)

håller tummarna och hoppas bebis kommer snart!! :)

2011-01-11 @ 19:29:11
URL: http://melvinochhampus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0