Men ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Vad sur jag blir nu!! Varför har alla filmklipps inlägg försvunnit?? Varför ska det finnas krångel. Alltså? Jag undrar...Den som sitter och kommer på alla dessa koder, var han/hon en jävlig människa som bara skulle komplicera för alla som trodde de lärt sig något? Varför sk de helt plötsligt försvinna, när det ENDA jag ändrat på är ett typsnitt? Det går inte alls ihop i min värld och nu fördömmer jag den människa och hoppas den drar ditt...vad som helst växer. ! Åhh vad jobbigt, jag som tänke putsa på små saker, som jag själv knappt lägger märke till. När man äntligen har börjat pröva saker, nepp...Nu skiter sig allt.... "Mohahaha" skrattar elaka "Kodmannen"  nu!! "Mohahaha lilla Josefine, så lätt ska det inte vara, här finns massa hinder som INGEN kan förutspå." Jag hatar koder. Varför kan inte allt bara var enkelt???<------------------------- Jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0