Riktiga vänner

En riktig vän för mig är en ärlig människa som jag kan lita på. En som ställer upp i vårt och torrt utan några krav.
En annan grej som för mig är viktigt är att man är så pass bra vänner att man inte behöver höras 24/7,man vet var man har varandra ändå.

Några jag däremot tappar förtroende för är människor som säger ex. Då kan vi träffas etc, o sedan skiter i att höra av sig, låtsas som ingenting, inte svarar när man ringer/smsar  o s v. Kan man inte vara ärlig nog att säga: Jag vet att vi skulle träffas då, men just idag känner inte jag riktigt för det, går det bra? Kan Du inte säga så, då klassar jag Dig som en oärlig mes! Och sådanna kan jag vara utan! 
För mig visar det att personen i fråga, uppenbart, skulle bli sur om jag gjorde så tillbaka. Plus att den tror att JAG skulle bli det. Jag blir inte arg på människor som ändrar sig. Jag blir arg och besviken på människor som inte står för det, tappar förtroendet och sådanna personer, dom mina vänner, klarar man sig utan!


Kommentarer
Postat av: Lisen

tack...

2008-12-02 @ 14:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0