Uppdrag granskning/ Cecilia Ahlquist

Kollar på Uppdrag granskning nu, jag säger bara fyy f*n.
Det handlar om vanliga människor, i Sverige, som tvingas leva som djur. Bland kackelackor och andra småkryp, bland möggel och andra hemska saker, som INGEN borde få leva med. Hur fasen kan hyresvärden låta det gå så långt. Sedan sitter Cecilia Ahlquist, Newsec (fastighetesägaren) och i stort sett skyller på hyresgästerna! Hur kan det ha gått så långt? Varför har inte kommunen gjort något?
Jag trodde ärligt inte sådant fanns i sverige. Så perfekt som det är i detta landet!
Fan(rent ut sagt) vad jag tycker synd om dessa människor. Hur kan det få bli så?
Vissa har försökt hjälpa dom, men utan framgång, uppenbart! De har sökt nya lägenheter, men inte ens när de hade en läkare med sig, fick de hjälp. Hur kan man e ner på människor så mycket?
Dom människor som låtet detta passera utan att hjälpt till har inget vett i kroppen, de har ingen aning om vad människovärde innebär. Jag är RIKTIGT FÖRBANNAD nu!!




Kommentarer
Postat av: Linda

haha,, vet du, jonas och johan har kackerlackor på annebo.. haha :P

2008-11-20 @ 14:05:07
URL: http://soderquist.blogg.se/
Postat av: Jossan

Linda: Va?? Dit ska jag aldrig mer igen!!!

2008-11-20 @ 15:17:03
URL: http://superjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0