Ta ert ansvar!!

Jag såg nyss en mamma påstå att hon inte kunde hindra sin dotter från att röka. "Hon är ju trots allt 15"... Jag blir så förbannad!
Jag bryr mig inte om hennes dotter röker, det är inte min ensak, men jag stör mig något enormt på föräldrar som rycker på axlarna!
Jag har alltid stört mig på sånt, när ens kompisars föräldrar påstod att de "inte hade något att säga till om" för att de själva rökte. Är det inte lite pinsamt att inte kunna stå upp mer för sig själv, som föräldrer? Varför skulle man inte ha saker att säga till om?

Jag kan inte förstå hur sådana människor tänker!


Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Haha bra, tack! Lite orolig blir man ju, och jag tror inte att baddräkt är riktigt min grej heller :)

2010-11-12 @ 18:16:58
URL: http://linnhemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0